Babybeste EEslem çok normal. Her cocuk farklı benim kızım ilk 2 ay 8 saat uyuyordu geceleri. Simdi miidesi genişlediği için 2-3 saate bir uyanıyor mesela
Annelik9292 EEslem benimki 61günlük iki saatte kalkıyor tabi oda en fazla çoğunlukla bir saatte kalkıyor
Babybeste EEslem gayet iyiydi. Hala iyi büyüdükçe işte midesi genişledikçe uyanması sıklaştı. Doktorum uyandırma acıkınca uyanır demişti uzun uyuduğu zamanlarda uyandırmadım bende hiç bir zaman.