Devlet acile götürdüm 38.5 derece ateş. Bakmadı bile doktor. Bogazina hicbiseyine bakmadan gönderdi. Ne tahlil ne bisey. Özele gittik boğazları şişmiş. Yani insanları özele istiyorlar.!! 2 saat de sıra bekledim. Şikayet etsem neye fayda. Çocuğum için om saatte beklerim. Gerizekali bir sistem. Çok sinirliyim..