kahvepres merhaba, ilacı bıraktıktan bir süre sonra hamile olmamanız gerekiyor. 6 aydı galiba. İlacın prospektüsünde yazıyor. Bu ilacı kullanırken hamile kalırsanız evet bebeğinizin engelli olma ihtimali çok yüksek. Bu süre zarfında iyi korunmalısınız. Sonrasında sorun yok. Ben de kullandım ama 5 yıl sonra doğurdum. Maşallah çok sağlıklı