Annelerim bu kafeler bu aralar çok popüler oldu. Kendimiz sıcak çay kahvemizi içerken çocuklarımızın oyun yerinde oynaması bana cazip geliyor. Kendim Ankara üni Çocuk Gelişimi mezunuyum 7-8 yıllık çalışma hayatım oldu henüz atanamadim ve atanamazsam birkaç yıl içinde böyle bir yer açmayı düşünüyorum. Sizin düşünceleriniz nedir? Hem kafenin mantığı olsun hem fiyatları ya da başka neler olsun istersiniz nelere dikkat edersiniz ?