Benim 3 gün gecikti bacaklarım ağırıyor adet olacağım zaman belirtim bu olur hamilelik şüphem yok ama tırsmıyorda değilim aslında😬normalde ayın 20 sinde olmam gerekiyordu arada gecikmeler oluyor ya mevsimsel stres falandan kaynaklı sizde de böyle bi durum oldu mu merak ediyorum?