beyazzkuguu Kızım 9 aylık olacak emeklemeye çalışıyor elleriyle tutup yarım kalkıyor. Artık oyuncakları dikkatini çekmiyor etkinlik yaptım bakmıyor bile yüzüne. Mutfaktan leğen tahta kaşık ne varsa yere bırakıyorum 2 dakika oynayıp kendini yere atıyor kalkmak istiyor. Ne bu ? Normal mi sanki enerji patlaması yaşıyor sürekli beni yürütün ya da kucakta evi gezelim diyor başka şekilde durmuyor hava soğuk yarım saat yine de dışarı çıkardım eve geldim yine aynı. Neler yapıyorsunuz biraz fikir verir misiniz ?
beyazzkuguu beyazzkuguu kollarımı hissetmiyorum artık gerçekten yorucu olmaya başladı önceden yine farklı nesneler dikkatimi çekerdi şimdi aslaa yüzüne bakmıyor 🥹
denizprenses1912 beyazzkuguu şuan tam gözlemleme evresinde annesi😍 etrafındaki her şeyi keşfetmeye çalışıyor, dikkatini çeken şeyleri bulmanız zaman alabilir,bizimki de öyle. Şuan top havuzundayız mesela 🤭 yürümeye başlayınca daha rahat olursunuz. Cırt cırtlı kitaplardan alsanız veya minik kitaplarım serisi var onların görselleri de çok dikkat çekici. Belki ilgisini çeker minik kuşun 😍
crybaby beyazzkuguu benim kızım da öyle 8 aylık olmak üzere oyalayamıyorum emeklemede gözü yok yürümek istiyor sürekli ayakta durmak ya da kucakta olmak istiyor bende bebek arabasına koyup gezdiriyorum dışarda her uyandığında çıkıyoruz evde durmuyor
beyazzkuguu denizprenses1912 o kitaplardan var cırt cırtlı da var burnuna dokununca öten hareketli kitaplar hepsinden var 🥹 okuyorım ama onun yaptığı ben gösterirken yakama yapışıyor kalkmak istiyor emeklese sanırım biraz rahatlarım gibi enerjisini atmak istiyor gibi sanki
Muratin-annesi Benim de 8.5 aylık oğlum var, emekledi emekleyecek ama bir türlü tam başaramıyor gün içinde hep mızmız ve oda oda gezmek istiyor zıplıyor elleri kolları bacakları hiç durmuyor, emekleyebilse bu nazı geçer mi acaba
beyazzkuguu Muratin-annesi aynı şeyi düşünüyorum. Enerjisini atmak istiyor sanki sizinki de mi böyle oyuncaklara ilgisiz
Muratin-annesi beyazzkuguu ay evet öyleydi çok şükür hem emekledi hem üst dişi patladı şimdi daha rahatız şükür, inşallah sizin de öyle olmuştur
beyazzkuguu crybaby bende bi yarım saat gezdirdim geldim ama oturduğum yer yüksek ve engebeli insanlar hiç yok sırf köpekler vardı market vs yok tokide oturuyorum girip gezebikeceğim ondan pek kalamadık geldim 🥹 ama anladığım kadarıyla bu aydaki bebekler hep aynıymış demekki etrafı keşfediyorlar artık ayaklanma aşamasına geçecekler hazırlık yapıyorlar 🥰
kpkpkp Bizde de durum ayni .cok oyuncak almiyorum cunku dedigini gibi oynamiyor .Been soyle oyaliyorum mutfakta eline bazen biseyler veriyrum yiyecek olarak .Onun disinda kavanozun icine mesela kuru barbunya koyuyorum onu salliyor acmaya calisiyor .Dun basketbol oynmaaya calistik .ufak bir topu plastik kabin icine atarak .Onun disinda camasir asarken mandal filan veririm eline .Bide bazen ayicigini alip ,evcilik oynuyoruz uyituyor salliyor eski biberonuyla besliyoe filan .Bizde durumlar boyle 😁
beyazzkuguu kpkpkp ah ah gittim oyuncak niyetine mandal aldım dediğiniz gibi başta çok gğzel oyalandı pahalı oyuncakalrdan bile daha çok oynadı ama ondan da sıkıldı yaz gelseydi diyorum bizi anca dışarıda uzun uzun kalmak oyalar 🤣
crybaby beyazzkuguu ay aman Allah korusun dikkat edin geçen benim karşıma da köpekler çıktı korktum başka tarafa gittim. Bencede normaldir enerjilerini atmaya çalışıyorlar büyüyorlar meraklılar biz akşama kadar camın önünde kuşlara insanlara bakıyoruz ama çok yabancılıyor alışamadı🤣
beyazzkuguu Muratin-annesi evet benim kızımda yavaş yavaş emeklemeye başladı tutunup kalkmak istiyor ama daha korkuyor gibi. Bizimde 7. Dişimiz patlamak üzere 🥹
beyazzkuguu balbadem48 8. Ay bizim fena geçti. 4. Ay atağını anlatıyordu hiç hissetmedik ama 8. Ay neydi öyle. Asla oyalanmadı… üstüne birde dişi patlamak üzere o eklendi yeni yeni şeyler öğrendi büyüme atağı yaşadı. Oyuncaklarını gözü görmedi bile ben çareyi dışarı çıkararak buldıö geçen ayda biraz iyiydi hava şansımıza. Şimdi 9 ay 4 günlük şükür biraz azaldı geçiyor yani sabredin