Ya kızlar Allah’a tabiki de her daim şükrediyorum sağlıklı bir kız nasip etti bana. O ayrı mesele. Ama bebeğim (7 aylık) o kadar çok mızmız huysuz ki artık sinirden ağlıyorum. Kimseye gitmiyor sevmiyor ağlıyor, biz bir yere gidemiyoruz hemen huysuzluk yapıp burnumuzdan getiriyor. Evde bazen yürüteçe koyuyorum bazen şarkı açıyorum oyuncak veriyorum ama hem mızmız hep çabuk sıkılıyor artık şaşırdım kaldım vallahi psikolojim alt üst oldu. Eşimle başkalarının bebeklerine denk geliyoruz, geçen de denk geldik bi akrabamızın aynı 7 aylık bebeğine, öyle uslu sakin hiç ağlamayan o kadar dingin uysaldı ki şaştık kaldık. Yahu biz mi bi yerde hata yapıyoruz söyleyin yardımcı olun lütfen, gerçekten çok bunaldık