Selam arkadaşlar Bursa’da özel sağlık sigortası geçen çocuk doktoru arıyorum kızımın doktorundan memnun değilim çok iştahsız ve bu neredeyse 1 yıldır böyle ne yapsam yemiyor tadına bakıp bırakıyor ve kilo alamıyor 2 yaşında daha 10.500 kg sağlık ocağından geriden geliyor az denildi Nisan ayında tekrar gelin takip edicez dediler iyi bir doktor kontrolünden geçirmek istiyorum sizin memnun kaldığınız ilgili doktor varsa tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler 🌸