sincapailesi o zaman kullan canım, iyi bir psikiyatri bul ona güven, iyi olmadan bebeğimize bakamayız sonuçta. Güvenli ilaçları veriyorlar zaten. Ben de psikoterapiyle hiç yol alamadım ilaçtan sonra rahatladım. Yalnız çevre baskısı çok oluyor, herkese pek bahsetme ilaç kullandığını. Allahım gönlüne ferahlık versin