Kubratemiz illaki yan belirtileri oluyor, önce vücudun alışma süreci oluyor 2-3 hafta. O süreç geçtikten sonra o yan belirtiler geçmiyorsa doktor kontrolünde ilaç değişikliğine gidiliyor. İlaçtan korkmayın, kolumuz kırılsa iyileşsin diye alçıya alırız bunun da alçıdan en ufak bir farkı yok. Bazen her şey üst üste biner ve biz baş edemeyiz elimizden geleni yapsak da. İlaç doktor kontrolünde olduğu sürece öcü değildir endişelenmeyin