Kızlar eşimde hipertansiyon var bu yüzden malulen emekli edilecek, bugün böbreklerinde protein kaçağı olduğunu öğrendik tekrar tahlil istedi ve kurul doktoru korkuttu açıkçası böbrek yetmezliğine kadar yolu var diye. Başına gelenler bilgilendirebilir mi süreç nasıl oluyor ne yapmak lazım çok üzgünüm düşünemiyorum yanıt verirseniz sevinirim