Sınıf öğretmeniyim yani haftalık 30 saat dersim var çalıştığım okul tam gün 9 da ders başlıyor 2 buçukta bitiyor iznim de bitiyor artık. Süt iznimi nasıl kullanabilirim? Sabah 8-5 çalışmadığımız için süt iznimiz yok diye bir şey duymuştum var mı böyle bir şey