terafonik 16 haftalık analık izninden sonra işe başlayınca memur isterse kurumuna dilekçe verip 2 ay yarım gün analık izninde çalışıp süt izninin kalan 4 ayını kullanabilir. Bunu kullanan var mı yarım gün analık izninde maaşın yarısı kesiliyor mu
terafonik incimevaa bu süt izni hakkı ilk 6 ay 3 saat sonraki 6 ay 1.5 saat erken çıkılabilir şeklinde olduğu için mesaim de 5 te bittiği için 2 de çık diyorlar süt izni için. 16 haftalık doğum izni sonrası işe başladıktan sonraki Analık izninde ilk çocukta 2 ay 12 de çıkabilirsin ama maaşla ilgili bir şey yok mevzuatta avukat anne yok mu bize bi yardımcı olacak
terafonik burse evet mevzuatı okudum ve 2 ay yarım gün çalışma diye bir izin var ve buna analık izni demişler ama maaşla ilgili bir bilgi yok
Deletedmom192 terafonik analık ıznı bıttıgı tarıhten ıtıbaren ya ıkı ay yarım gun ıznı kullanıyorsujuz ya da analık ıznı bıttıgı tarıhten ıtıbaren altı ay uc saat sut ıznı bunlarım maasla ılgılı yok maas zaten alırsınzı
terafonik Deletedmom192 2 ay yarım gün çıkınca yarım maaş söylentisi vardı kurumda art niyetli kişiler yüzünden soramadım analık izni kullanan kişiye yarım maaş mı aldın diye