Merhaba arkadaşlar 4 aylık bebeğim var doğduğundan beridir çok gazlı kolik ve çok huzursuzdu. Henüz yeni alerji ve laktoz interolansı teşhisi konuldu ve doktorumuz comidagen mama verdi. Bu mamayı kullanan ve memnun kalan varmı acaba? Kilo alımı felan nasıl?