Selam hanimlar en son adetim 16 sında bitti temizlenmistim o gün artık,bugün sol yumryatlhimda tuhaf bir ağrı var oraya dokununca hafif bastırınca bile açıyor,daha öncede bir iki kez başıma geldi bu arada şeffaf da bir akıntı var,içinde çok minicik denecek kadar kanımsı birşey gördüm kan büyük ihtimalle minicik akıntı ile karışık bunu yaşayan var mı daha önce sol yumurtalık ağrısı falan