Alinasmutter Merhaba;kızım 2 aylık bir kaç haftadan beri midesi bulanıyor (midesi kalkiyor)gibi oluyor ama kusmuyordu.Bir de ağzında sanki bir şey çiğniyor gibi.2 günden beri kusmada oluyor.Benzer problem yaşayan oldu mu?Neden oluyordur acaba?
etuerk Alinasmutter gaz problemi olabilir yediğini sindiremiyor olabilir midesini üşütmüş olabilir her beslenmeden sonra gazını çıkarın 3 saatte bir besleyin ve ayaklarına patik giydirip karnına ılık havlu koyabilirsiniz
Alinasmutter etuerk Ayaklarına sürekli çorap patik giydiriyorum.Diğer dediklerinize dikkat edeceğim.Çok teşekkür ederim.
Alinasmutter endoplazmikretikulumiste ben de öyle düşündüm ama kusma sayısı fazla değil.Dun akşam 3 defa kustu.Gece hiç kusmadı (ama hep midesi kalktı özellikle gazini cikardigimda geliyor o mide kalkma sesi) Bugun de hiç kusmadi
Alinasmutter xbebegimx Ben de öyle düşündüm.Ama kusma sıklığı fazla değil.Sizde de benim ki gibi gazini cikarirken mi midesi kalkiyordu?Mesela dun kustu ondan sonra gece ve bugun kusmadi.Çok emdiginde kusuyor en fazla.Ama midesinin kalkma sesi her gaz cikarisinda oluyor. Siz neler yapmıştınız?Ne yapmalıyım?
xbebegimx Alinasmutter aynen oyle oluyordu 4. Aydan sonra gecmisti bize surup vermisti doktor kusma cok oldugu icin