Kızlar bebeğim 16gunluk wee beby almıştık önceden eczaneden ama çok hızlı akışlı olduğu için başka başlık aldım oda öyle oldu kaç yerde philip avent iyi dedikleri içi için trendyoldan mavi olanı sipariş verdim sabah geldi 2defadir veriyorum ama emiyo emiyo sanki biberonuda hiç süt azalmiyo gibi aranızda kullanan varmı mavi olan yeni doğan cekiyo cekiyo ama bu kadar çok cekmesi onu yormazmi kızlar eski biberondaki sütü bitiriyodu ama şimdi kararsız kaldim çekmekten dudakları kızardı bebeğimin