AymiraFatime Arkadaşlar dört aylık bebeğimde öksürük var 10 gündür grip di öksürüğü hala devam ediyor gece uykumuz kalmadı artık öksürük yüzünden yardımcı olabileceğiniz fikriniz varmı ilaçları kullanmamıza rağmen devam ediyor 😔
barbiee_ AymiraFatime soğanın içine karanfil koy yanına koy. Bildiğim bu var bide biri sanki şey yazmıştı burda leğenle suyu dondurup beşiğin altında koyuluyormuş
elifkaan23 AymiraFatime bir de benimki hiç emmiyor zorla ağzına veriyorum sizin beslenmeniz nasıl? antibiyotik ve hava kullanıyoruz ama hala hırıltı bana da geçti zaten.. bir de her beslenme sonrası kaka yapıyor kakayla balgam atıyor bu durum her bebekte aynı mı cevaplarsanız sevinirim
Bellabells AymiraFatime çörekotu yağı ve udi hindi yağını karıştırıp göğsüne sür üzerine bez koyup kapat.bu ciğere inen enfeksiyon balgam için etkili.sabah akşam iki defa yapabilirsiniz.ayak altına sarımsaklı zeytinyağı sürebilirsiniz.
elifkaan23 benimkide yarın tam 4 aylık oluyor aynı durumdayız 10 gündür grip şimdi burnunu açtım ama öksürük var boğazı hala dolu hırıldıyor neler yapabilirim nebül ile hava da veriyorum hava nemlendiriciside açık
AymiraFatime elifkaan23 gribi biraz hafifledi ilk bir hafta günde iki yada üç kere emiyordu azalmıştı emmesi doktorlar antibiyotik yazmadı üzerine arttı maalesef. Dün özele gittiğimde yazdı antibiyotik ve buhar ama öksürüğük sürekli devam ediyor kriz gibi balgamını da kakasıyla atıyor ilk günden antibiyotike başlanmış olsa bu kadar üzerine artacağını sanmıyordum
elifkaan23 AymiraFatime ne kullanıyorsunuz antibiyotik biz macrol kullanıyoruz kullanalı da tam 7 gün oldu. bir de buhar ile corticoil ve ventolin kullanıyoruz bunlar biraz rahatlatıyor ama tam geçmedi. kakası yemyeşil degil mi her beslenme sırasında hemen yapıyor çok yoruldu yavrum.. daha demin burun ucuna bebek vix sürdüm rahat nefes alsın diye deneyin isterseniz..
AymiraFatime elifkaan23 azeltin kullanıyoruz antibiyotik buhar için de cortair ve rontokol yarım yarım kırıp karıştırıp veriyoruz baya burun akıntısı yapıyor antibiyotik kullanımından sonra kaka renginin sabah düzeldiğini gördüm ama öksürük mahvetti çocuğumu 😕