Arkadaşlar daha önce başlık açmıştım çocuk psikoloğuna götürdük yaşıtlarıyla gelişimi aynı dedi aynı zamanda çocuk gelişimci ve dil terapisti de gördü
Bunun sonucunda akranlarıyla vakit geçirmesi gerektiğini ve bunun içinde kreşe vermemiz söylendi
Bizde bugün 5 yarım gün olarak yazdırdık kreşe inşallah alışır ve gelişiminde etkili olur gönderip faydasını gören var mı? Merak ediyorum