Merhaba bebeğim 3,5 aylık meme + 60 cc mama olarak ilerliyoruz 15 gün öncesine kadar peynir kesiği tarzında kusuyordu şimdi beslenmeden sonra ağzının kenarından sıvı şekilde süt ve mamayı kusuyor fazlasını mı atıyor acaba normal midir? Yoksa mama mı değiştirmem gerekiyor? Sma optipro veriyorum