Zeynonunmomu Hep_oyle_olur_zaten 6.5 aylık kızım ek gıdaya 5.ayda başladık geçen hafta 3 gün irmikli muhallebi tarzı şeyler yaptım misafirliğe gitcektik kolay oldu ama sonra kabızlık başladı 3-4 gün yapamadı ve ağladı geceleri karnı ağrıdı sonra ben sıvı çorba vs verdim zeytinyağ verdim kendimde duphalac içtim sütten etki eder diye o gün yaptı rahatladı daha irmik vermedim valla bu akşam vericem ama bakalım inşallah yine yapmaz 🥲