kumsal1212 Doğalgaz faturam bu ay yüklü miktarda geldi kullandığım ekstra bir şey olmamasına rağmen faturam 4.000′i buldu Oysa Normalde 2-2,5 milyarı buluyordu ve ben bunun için nereye şikayette bulunmam lazım hakkım nasıl aramam lazım?