Nurcanben Arkadaşlar Allah aşkına ne zaman geçecek bu durum normal mi her yeri yaliyor bir yeri sileyim otorup yalamaya çalışıyor sulugunu veriyorum suyu yere döküp yeri yaliyor geçici durumdur insallah şuan 1,5 yaşında
Nurcanben Hellobaby0903 aldığı şeyleri yalasa yine anlicam kızım oturup yeri yaliyor suyunu bile bile yere döküyor sonra oturup yaliyor . Ay bide her şeyi kokluyor aklınıza gelebilecek her şeyi
elisa2705 Nurcanben 20 aylık aynı herseyi agzına alıyor ödüm kopuyor bogazında birsey kalcak diye 🙂↔️
Nurcanben elisa2705 bizim bir kere başımız yandı bu konuda lavabo açıcı aldı ağzına 4 gün hastanede yattık çok zor süreçti benim kızım nasıl desem gittiğim acil doktorları benim kesin sorumsuz anne olduğumu düşünüyordur öyle diyim size kaç kere düştüğü için acile götürdüm ama hep düz yürüdüğü yolda koştuğu için düşüp duruyor
elisa2705 Nurcanben Ah cok geçmis olsun🙏 bizimkide yürümez hic hep kosar evde kamera var mutfaga falan onu koyup telden izliyorum bende hep yetişemiyorum cünkü cok hareketli ayrıca kim ne düsünürse düsünsün evlatlarımız bizden baska kimse nasıl olduklarını bilemezler bosverin üzülmeyin smdiki bebeler cok hareketli ve asla durmuyorlar 🥹
Nurcanben elisa2705 çok zor ya valla hayırlısıyla bir büyütsem sonra geceleri çok huysuzlasiyor uyumamak için direniyor o kader çok şey var ki en sonunda psikoloğa goturcem heralde kızımı
Gzzmm Benim kızım covid döneminde heryeri yalardı ayakkabı altları da buna dahil sinir krizi geçirirdim ödüm kopardı resmen 1.5 yaşında başladı 4 yaşına kadar sürdü duyu bütünlemeye götürdüm pedogag a götürdüm ama sonuç alamadım taaki ben umursamayıp müdahele etmeyi bırakana kadar ben bıraktım o da bıraktı yada büyüdü bıraktı bilemiyorum
Nurcanben Gzzmm ayy bizimde su bir iki aydır çok arttı yalama işi bir kere gittiğimiz bir evde arkami bi döndüm yeri yaliyor yerde biraz tozluydu sonrasında yüzü kızarmıştı
elisa2705 Nurcanben 2 yaş sendromuna girdiler bence dr hepsine normel diyor psikologluk bi durum olduğunu sanmam inat dönemleri dis büyüme hepsi üst üste geldi