
Kızlar ellerimde ve sadece baş parmağımın burasında bu şekilde yara çıkıyo. Bi kaç aydır böyle oluyo azıcık iyileşiyo gibi oluyo sonra tekrar çıkıyo. İki elimdede aynı yerde var sadece garip bi şekilde diğer parmaklarımda yok. Çoğu zaman temizlik yaparken falan eldiven takıyorum ama yine aynı. Ne olabilir bu