ayse2944 Kızlar merhaba, bebeğim 2 aylık doğumdan beri bel ağrım çok oluyor öncesinde hiç olmazdı. Bebeğimi yıkarken falan çok zorlanıyorum. Sizlerfe yaşadınız mı
rumuzzderbederr ayse2944 geçmiş olsun canm evet benm de dayanilcak gibi değildi yıkarken bile çok zorlanıyordum zamanla azalıyor şuan 2 yaşında kızım o derece agrimiyor ama doğumdan önceye göre ağrı evet kaliyor
neslihanada Benimde öle eğiliyorum 5 dk duramadan ağrı başlıuor skolyozum var ona bağlıyordum ama demmeki normal doğum sonrası oluyormuş