melislinaa gerileme dönemi oluyor. Biz de yani aştık bu durumu. Ben yeniden tuvalet eğitimine başlamış gibi hwr şeyi 0 dan aldım. Yeniden kitaplar okudum, kaçırmadan yaptığında ödüller verdim, her kaçırmadığında alkışladım vs. En baştaki ne yaptıysam onları yaptım yani. Şimdi birkaç gündür tekrar bıraktı kaçırmayı. Öğrendikten bir süre sonra tuvalete gitmek istemedikleri bir süreç oluyor sanırım siz de o süreçtesiniz