eylulbebesi_ Kızlar merhaba bebeğim 4 aylık oldu bir kaç gündür sırt üstü yatarken ayaklarını sürekli tekmeliyo aynı zamanda kollarını da yere vuruyo yumrukluyo ilk bebeğim olduğu için merak ediyorum böyle yapan bebeği olan var mı ne anlama gelir bu hareketleri