mihrabal Kızlar 40ım çıkar çıkmaz adet oldum 2 kere günü gününe. 3. Gecikti normal mi düzensizliği acaba? iki kere düzenli gidip sonra gecikti.
eyberenimo mihrabal normal canım benimde öyle oldu 40 çıkınca hemen adet oldum 2 de vaktinde oldu 3 geç oldu bazen kanama çok bazen az geliyor kafasına göre şu an ilk 1 yıl duzensizlikler normalmiş