7 aylık oğlum var. 1 hafta önce malesef benden kaptığı hastalık yüzünden ateşi bir anda 39,a çıktı.Hastaneye götürdüğümüzde soğuk algınlığı dediler antibiyotik verdiler.O antibiyotiği bitene kadar kullandık.Çocuğu ishal yaptı,pişik oldu.Bir de yetmezmiş gibi geçmeyen öksürük,burun akıntısı ve hırıltı var.1 haftadır geçmedi. Burdaki doktorlara gram güvenmiyorum. Ne yapıcam bilmiyorum.