Bir_bebek_bir_anne benim oğlum 3 buçuk yaşında. Tekrar deniyoruz birkaç gündür,daha öncesinde 2 defa daha denedik belirli aralıklarla ama kaka tutuyordu benimki hemde aşırı derecede. Kakası gelince ellerini ısırıyordu çocuk normalde de hiç böyle huyları yoktu. Şuan yine deniyoruz maşallah çok daha iyi önceye göre,en azından az da olsa yapıyor önce ki hareketleri sergilemiyor. Yine çok normal yapmıyor ama önce ki kadar da korkmuyor. Çocuk doktorları bize hep acele etmememiz gerektiğini yoksa daha çok zorlanabileceğimizi söylemişti. İyiki de dinlemişim,çocuğa da kendime de eziyet edecekmişim daha öncekiler de beze dönmeyip devam etseydim. Tek tavsiyem kendisinin hazır olmasını bekleyin o zaman herşey daha kolay oluyor. Baktınız hazır değil beze dönmekten çekinmeyin.