2.5 yaşında bir oğlum var . Yaklaşık 1 aydır yemek yememe sorunumuz var. İstediği şeyleri yemek istiyor istedikleri de çikolata vb şeyler . Bu durumda olan var mı ya da bu durumda olup bir çare bulan ? Normal mi yaş itibariyle bilemiyorum da. Büyük ve küçük tuvaletini de yapıyor ne yiyor da yapıyor merak ediyorum. Çok üzgünüm çok