dayes xyz0987 sevmeyince sevmiyor ya, benim bebeğim en başından beri durmazdı 1 yaşına kadar da devam etti bisiklet aldık onu kullanıyoruz onda duruyor sıkılana kadar en azından. Diğerinde max 10 dk sonra başlıyordu ağlamaya