momdlk 4 ve 5. Ay atak ayları oluyor geliştiği için uyku gerilemesi huzursuzlanma vs normal benimde kızım 5 aylık ve bende bu sorunu yaşıyorum özellikle gündüzleri hiç durmuyor. Benim bebeğim ilk doğduğu andan 3. Ayına kadar kolik bi bebekte kaç defa ağlama krizlerinden acillik olduk ama çok şükür o günleri atlattık şuan gaz sorunu azaldı ve bende ilk önce hipp mama kullanıyordum ondan sonra bu kolik olayı başlamıştı ne zaman mamayı değiştirdim o zaman rahatladı ve sab simplex diye gaz damlası da kullandım sabah öğle akşam şeklinde şimdi günde bi kere 10 damla kadar veriyorum o kadar. Şuan kullandığım mama Aptamil Prosyneo olan. Mamayı değiştirmeyi deneyin bence ve hipp in hangi maması acaba keçi sütlü olansa ağır gelmiş olabilir. Karnına saat dönünde hafif masajlar yapın gaz parçalanıcaktır daha sonra bacaklarını hafifçe karnına doğru itin 10 sn bırakın alttan da gaz çıkarması önemli üstten de