pamukd ummuhanyesilova tanıdığımızın 2 bebeğin de de vardı . Biri kalça aparatıyla düzeldi diğer kızı ise hem aparat hem ameliyat oldu . Sizin ki hangi boyutta bilemem inşallah aparatla düzelir . Aparat sabit kalıyo bacaklar m şeklinde duruyordu sürekli
eminemine00 ummuhanyesilova takip felan demeden gidin bi. Beni doktor oyaladı 🥴 3 aylığız cihaz takışı şuan. Bizim ilk 59 du 2 ay yok çift bez tak yok küçük daha bakalım diyerek oyaladı. Ama her ölçümde düştü değerimiz. Şimdi tamamen çıkık maalesef.
Melisayda @ummuhanyesilova canım çok büyük derecde çıkıklık yok bez bağlarken falan dikkat et genelde iki bez takmayı öneriyorlar size bir şey demediler mi? Birde 2 aylıkken öneriliyor erken gitmişsiniz
ummuhanyesilova Melisayda iki bez bağla dedi evet aslında ben normal konrole getirdim sadece o yönlendirdi doktor