Herkese merhaba 19 aylık oğlum var çok hareketli bir çocuk onunla eğitici aktiviteler yapmak istiyorum ama kitap okusam kitabı yırtmaya çalışıyor lego yapsak legoları etrafa atıyor ve bunu öfke ile değil eğlenerek yapıyo aslında çevremde yada instagramda görüyorum çocuklarla birsürü aktivite yapıyorlar ama benim oğlum bunların hepsine kapalı haliyle bende kendimi eksik hissediyorum bende mi bir problem var diyerekten aranızda oğlum gibi olan var mı