yaseuras Esrataluy enfeksiyon bölümüne gitmeniz gerekiyor en doğru bilgiyi onlar verir . Eğer aktif hastaysaniz ilaç kullanmaya başlamalısınız. Bebeğinize de test yaptırın bu şekilde doğum yaptıysanız bebeğe iğne vurulması gerekiyordu doğumdan hemen sonra . Asla aksatmayin
Esrataluy yaseuras bana ameliyat yapacak doktor taşıyıcı dedi ama gastro hocam var oda prof taşıyıcı falan değilsin dedi antikor üretmişsin dedi ve aynısını buradaki insanlar da söylüyor yani başına gelip bilgi sahibi olanlar da aynısını söylüyor internete bakınca da öyle çıkıyor ameliyatım bittikten sonra gidicem inşallah enfeksiyon bölümüne
Esrataluy simseklivekalpli aaa evet değeri de baya yüksek çok teşekkür ederim ama kafama takılan bu benim ameliyat yapacak genel cerrah neden böyle söyledi anlamadım ya bizim dikkat etmemiz gerekiyor dedi bulaşmamamsı için ameliyat yaparken dedi
lidokain Esrataluy doktor abartmış canım benim bak bebeklik aşıları var okulda aşılar oluyor hepatit için ordan bağışıklık kazanıyorsun zaten ondan da yüksek gelir korkulacak bsey yok. Sen enfeksiyon hastalıkları bölümüne git kafan rahatlasın
Esrataluy lidokain ben zaten hemen başka doktora sordum oda prof hem gastroloji doktoru yani bu bölümü bilir zaten sen taşıyıcı değilsin dedi direk kim sana taşıyıcı dedi o hekim değildir dedi
Esrataluy lidokain sağol canım valla içim rahatladı burda hala hemşire ve asistan doktorlar bana taşıyıcı diyorlar hoca öyle dedi diyorlar
Esrataluy simseklivekalpli yani acaba tedbir amaçlı mı böyle yaptı kâğıdım da hepatit a ve b yazıyor değerlerim de hepatit a da Yüksel çıkmış sanırım siz gördünüz mü
simseklivekalpli Esrataluy tedbir amaçlı para mı arttırılır? Antikor olanlar yüksek cikmis aktif hastalığınız yok.
Esrataluy Kızlar ameliyat oldum , doktora sordum neden bana taşıyıcı dediniz diye oda açıkladı labaratuvarlsrda %10 15 lik yanılma payı olur dedi sen negatif çıkmışsın tamam ama ne olur ne olmaz ameliyatta bizde riske girmeyelim diye dedi