emineakin doktorlar dogum kilosu ile degerlendiriyor bebekleri ve cinsiyete gore, ilk zayif doğduysa cok iyi kilosu. Benim oglum 3440 gram 51 cm dogdu , 4 aylik simdi 8300 kg 67 cm boy ama arkadasimin kizi 3100 gram dogdu benim oglumdan 4 gun once sariliktan dolayi 2900 dustu simdi 6800 gram doktor ona cok iyi diyor mesela ama bizede boy poslu diyor hep yani normal olan sizinkiler o yüzden endise etme benim bebegim iri mesela olmasi gerekenden buda onu hantal yapiyor