Oğlum 3 yaşınea Arkadaşlar böyle problem yaşayanlar varmı aranızda hastalandık bi süre iyileşme süresi geçirdik simdi okula gitmek istemiyorum diyor karnım ağrıyor diyor sürekli doktorada gittik sağlıklı ama okula gitmemek için sürekli karnım ağrıyor diyor