ilginn Merhaba anneler, bebeğim 2,5 aylık sadece anne sütüyle besleniyor. 5 gün kabız oldu doktor fitil dedi fitil koyarken kakasını yaptı. 2 gün geçti tekrar kala yapmadı. Anne sütüyle beslenen çocukta bu kadar kabızlık normal mi sizce?
eda010 ilginn benim bebeğimde şuan 4. Aya girdi 2 buçuk aylıkken başlayan bi kabızlık vardı hala devam ediyor anne sütüyle besleniyor sadece FORBİOME diye bi probiyotikli damla kullandık onda bagırsakları düzene girdi ve ⅔ günde bir kakasını yapıyordu rahattı iki haftadır damla bitti ve biz yine en başa döndük yine yapmıyor bize bu damlayı çocuk doktorumuz önermişti birden organik zeytinyağı varsa iki üç günde bir bir çay kaşığı verebilirsin dedi doktor poposuna da sür birazcık masaj yap dedi
besra11 ilginn benim bebemde 2ay 11 günlük doktor kabız diyebilmen için dedi 7.ile 10 gün geçesi gerek demişti üç günde bir yapıyor bizimkisi mesela
Mikisss eda010 masajı neresine yapmamız lazım?karninami popsunami?benimde bebeğim 43 günlük AR mama kullandigimzdan bu gune kabız kendiliyinden yapamiyor kakasini fitille yaptiriyoruz
Duruelaninannesi Benim de kızım kabiz oldu. 2 aylık aşısını yaptırdıktan sonra bence bu aşılar etkiliyor
eda010 Duruelaninannesi bende hep öyle diyorum bebeğim aşı oldu bir hafta sonra kabızlık sorunu başladı
ayse2944 Duruelaninannesi benim bebeğimde iki aylık daha aşı yaptırmadım ama kabız oldu. Aşıyla alakası yok bence
eda010 Bende tekrar kabız olduğu için yine o damladan alıp kullanacağım mecbur çünkü yapamayınca ıkınıp ağlıyor tekrar başa döndük 4 aylık olduk bitti derken başladı yine damla biraz pahalı özel devlet karşılamıyor ama çocuklarımız için herşeye katlanıyoruz almak zorundayız onların rahatlığı için 500 tl ye aldık biz o damlayı