Deletedmom_123 ben 3 gebelik yaşadım . İlki dış gebelik ikinci gebelik başlarında düşük üçüncü de bir sorun olmadı şükür . 6 aylıkken kanamalarım başladı regl olur gibi gayet kanamalarım vardı doğuma kadar filan devam etti doktorum kese yerinde herşey yolunda dedi hep gayet sağlıkla doğurdum şükür hatta son zamanlarda kanamalı gebeliklerin artığını filan konuşmuştuk anlamsız kanama deniyor . Yani yine de tabi tüp bebek transfer filan dediniz daha yakından Takip ettirmesi önemli , Allah korktuğunuza uğratmasın umarım herşey yolundadır .