Sndvrnrdgn Bebek arabasını sevmediği için satıyorum. Çok az kullanıldı o da ana kucağı kısmı o zamanlar anlamıyordu 4. Aydan sonra hiç oturtamadım puset kısmı bikaç defa anca kullanıldı. Bilgi ve resim için esin.bilen@hotmail.com mail atarsanız fotoğrafları gönderirim size☺️
Babykaan Bendede bebek arabasi var denemek icin kullandim sadece iki kere 330 tl ye veriyorum bi bakin, kraft oto koltugu da var az kullanildi hasarsız urunlerim memnun olursunuz istanbul