5 yasında ilk önce sebamed kullanıyorduk iyiydi sonra biz özel bir sabuna geçtik saçlarına çok iyi geldi ama taramak işkenceye döndğ saçları da uzayınca ben şampuana geçtim içeriği temiz diye b good care denedim önce pek beğenmedim ecowell aldım daha iyi ama taramak hala işkence
Kolay tarama spreyleri korkusu ve yapısı hoşuma girmiyor ama mustela denedim sprey bir işe yaramadı
Sebamede geri döneceğim ama alkol Çar diye istemiyorum önerisi olan var mı
Takılmadan taransın istiyorum düğüm oluyor