Yav bu çocuğun neyi var neyi yemek yemez iştah yok bu gece uyukulari beni delirtiyor tam 20 gündür 9 buçuk 10 arası gece uyukusuna giriyor sonra 2 de bir kalkıyor sabah 6 ya kadar uyumuyor bitmiş durumdayım artık emzirmeden dolayıdır dedim emzirmemek için direndim 2 gün ama tok emzirincede tuhaf bir şekilde uyukuya donemiyor uyuyor sabah 7 da tekrar diyelim 1 saat sonra tekrar uyanıp donemiyor uyukuya gozleride kapalı ama nerdeyse uyukusu var yani belli artık herdeyim ağrıyor geçen gün bir anne tek çocuk anneleri fazla isyankar diyordu ne tek çocuğu 3 çocuğa bedel allahım beterinden korusun ama yemin ederim abartmıyorum artık huzur kalmadı ne yemek konusunda ne uyuku esimlede çok tartsisir olduk çocuktan dolayı