Miraay evet bizimde 7 kişilik sınıf ama 2 eğitmen giriyor mesela. Kafasına göre takılmalarını istemiyorlar acıkçası. Sizin ki daha 2.5 yasında biraz daha küçük. İnan ki 6 ay o kadar farkediyor ki cocuklar da. Suan bence oyun gruplarına götürün zaten onu anne - cocuk olarak kabule diyorlar. Orda biraz adapte olsun. Giderken orda öğretmenler var onları dinliyoruz biz istediğimizi yapamayız VS gibi konusun. Ben Kzıımı o sekilde başlattım. 2.5 yasında oyun grupları ile başladık hep anlattım giderken sonra kursa yönelik. Bizde 2 yere önce ücretsiz deneme dersi aldık. İlk yer dediğiniz gibi hoplama zıplama toplar cem erler kukalar coktu. O biraz hareket eğitimi gibi oluyor. Suan gittiğimiz yer tamamen komut almaya yönelik. Çember kukalı oyun az oynuyorlar. Cimnastik temel eğitim olarak geciyor. Gecen mesela 1.5 saat kızım ilk defa kendisi günlük kreşe gitti bensiz. Biz dısarda bekledik. O bilince vardı artık. Benı sınıfta yada kapıda görmediği zaman sorun cıkarmıyor. Ama 1 senedir ara ara götürdüm anlattım alışması için dediğim gibi