CocukluKadinManifestosu Van’da ikamet edenler, Vanlılar merhaba. Yardımınıza ihtiyacım var. Van’da nerede ne yenir, yöresel lezzetler nerede en güzel yapılır, nereler gezilir? 2 gün Van’ı gezmek ve yöresel lezzetlerini tatmak için yeterli midir?
Ayseee12_ CocukluKadinManifestosu ben banda öğretmenim smdi sana instagramda biz kiz var onun linki aticam bak o cok guzel icerikler hazirlamisti
defnemomm_ CocukluKadinManifestosu merhabalar öncelikle şehir dışından mı Vana geleceksiniz ? urartuhan çok meşhur bir işletme , kahvaltı olarak da Edremit’te çok güzel mekanlar var 🌸 2 gün yeterli mi bilemedim 🤷🏻♀️ ama harika bir şehir 💚
Ayseee12_ CocukluKadinManifestosu birde urartu han vad yoresel yemeklerini yapiyo vanin cok lezzetli deneyin
Ayseee12_ CocukluKadinManifestosu https://www.instagram.com/van_ahtamara_kahvalti_cafe?igsh=OWVxN3FodTN1MnFx edremitte gole karsi
Ayseee12_ CocukluKadinManifestosu aslinda yetmeyebilir gezilexek cok guzel yerleri var ama merkezde konaklycaksaniz mutlaka akdamar adasina gidin nisan ayinda daha guzel oluyo ama smdide guzeldie
CocukluKadinManifestosu defnemomm_ Evet, Erzurum’dan arabayla hafta sonu için gelmek niyetindeyiz. Bu mevsimde bu taraflarda arabayla şehirlerarası yolculuk mantıklı mı bilemiyorum ama çok bunaldık, değişiklik olsun istiyoruz. 2 günde gezmek için öncelik nereler olmalı sizce? Özellikle şurada şunu yiyin diyebileceğiniz bir şey var mı?
CocukluKadinManifestosu Ayseee12_ Bu mevsimde Akdamar adasına geçiş var mı? Kış olması engel değil yani değil mi? 2 gün için öncelikli olarak gezmemiz gereken yerler neresi sizce?
defnemomm_ CocukluKadinManifestosu anladım bende ilçesinde ikamet etmekteyim. Yani şöyle diyeyim o zaman ilkbahar gibi gelseniz daha iyi olur gibi 🌸🌼 akdamir adası, Edremit sahili, kedi evi , seyirtepesi, sahil şerit yolu vs çok güzel yerler var 😊 sağlıcakla selametle gelip dönün insallah 🙏🏻
Ayseee12_ CocukluKadinManifestosu hayir hayir vardir ama cok nadir tekneler vardir hele simdi bide tatil ya okullar
CocukluKadinManifestosu Ayseee12_ O zaman son olarak bir şey sorayım size, sizce bu mevsimde gelmek mantıklı mı? Biz de Erzurum’dayız bu arada.
Ayseee12_ CocukluKadinManifestosu bence nisan gibi gelmek daha mantikli havalar hem guzellesiyo hemxe akdamar adasinda badem çiçekleri filan aciyo daha guzel olur bence