Bebeğim 1 yaş olmak üzere
Oynarken vs kendi kendine anlamsız sesler çıkarıyor
Gıgıl gıgıl gibi, kendine özgü bir dil gibi duli duli vs gibi
Normalde anne baba mama abi abla diyebiliyor
Bu anlamsız seslerin bir sebebi var mı normal mi acaba ?
1 yaş bebekleriniz dil gelişimi nasıl?