Kan uyuşmazlığı vs olmadığı halde bebeğimin sariligi uzun sürdü. Suan 3.5 aylık 2 aylık fotoğrafları bile sapsarı yüzü. Uzamış anne sütü sarılıgı diye bi durum varmış normal yani. 2.aydan sonra bembeyaz bi kız oldu ☺️ hiç sıkma canını güzel güzel emzir koynunda uyut öp kokla unutma sen onun için dünyanın en mükemmel annesisin 💙