Mygirlmybaby Kızlar dikişin ortasında şişlik var bu neden olabilir. Birde hastaneye gitsem ne yaparlar
Gzdnr17 Mygirlmybaby 27 ay oldu sezaryen olduğum hala çok az bölge de var şişlik ama zamanla tamamen bitiyor
yazan Mygirlmybaby ağır va kaldırdıysanız belki ondan olmustur. Şu an 35 günlüğüm geçenlerde iyileştim sanıp kanepe çektim iki gün şişti ağrıdı sonra kendiliğinden geçti
papatya_18 Gzdnr17 merhaba hissizlik oldumu acaba benim 5 ay olmak üzere hissizlik var böyle elleyince uyuşuk gibi çok az hissediyorum