Merha hanımlar 3,5 yaşına girecek bi oğlum var 4 ay önce tam 3 yaşındayken bezi bıraktık kolay bi şekilde öğrendi ama son bir bir buçuk aydır çişini hep kaçırıyor az az kilodu hep ıslak oluyor son bi haftadır iyice şaşırmış durumda bazen kaçırma değil tamamen yapıyor sanki yeni öğreniyor gibi akşama kadar nerdeyse hiç çişim var demiyor sürekli soruyorum yok diyor ama bakıyorum kilodu ıslak güzellikle söylemeyi denedim olmadı kızdığım zamanlarda oluyor yine söylemiyor sanki bilerek yapıyor gibi. Enfeksiyon mu var diye idrar testi verdik temiz çıktı üşütüyor mu diye kalın uyku tulumu aldım yok çözüm olmuyor . 3 yaşından beri zaten inadı iyice arttı her gün başka bi çocuk gibi uyanıyor hırçın uyumsuz mızmız ama bu çiş olayı çok yoruyor başına gelen oldu mu neden yapıyor olabilir nasıl davranmalıyım?