Qduha mrb çok geçmiş olsun öncelikle, bizde koldan yaptırmıştık dediğiniz gibi ilk 2-3 saat ağrı yoktu sonra olmaya başladı 2 gün falan sürmüştü koluna dokundurtmuyordu oğlum ben sürekli ağrı kesici vermiştim günde 2 veya 3 kez diye hatırlıyorum, korkmayın yani ağrı çok normal